povesticusupereroi.blogspot.com Web analytics

joi, 1 august 2019

Rivalitatea dintre Alan si zecari niste verisori care nu se inteleg

alan sa intalnit cu kaz si oliver .alan striga de o ora nuuuu oliver la intrebat de ce strigi nu pentru ca eu postez desene virtuale pe site-ul arta decorativa  si vreau sa am mai multi urmaritori decat zecari  kaz si oliver au zis in acelas timp zecari e al 2 lea  supererou preferat   al nostru
Imagine similară
alan a zis nu mai vorbiti in acelas timp tu esti kaz si tu esti tocilalur care i-am uitat numele oliver a spus numele meu este alan a zis neinportant in acel moment a intrat horace 
Imagine similară
horace a zis sunt asa bucuros ca vine nepotul meu preferat  alan  la intrebat 
Imagini pentru mighty med kaz horace
i-ar vine aln  horace a raspuns nu vine zecari  ,alan a zis nu iar el ma depasit la urmaritori pe arta decorativa  el are 200 de urmaritori si eu am 12 kaz la intrebat 
Imagini pentru mighty med kaz

11 dintre ei i-ai platit sa se uite la desenele tale ,alan a raspuns poate  apoi imediat dupa 2 secunde a  ajuns zecari 
horace zice uitasil pe zecari kaz si oliver a zis nu e nimeni acolo  oliver a spus a da   zecari este un super erou  cu putere a invizibilitati zecari ia spus lui alan  salut artist groasnic uite ce bune sunt desenele mele si zecari ia aratat lui alan pe telefonul lui pagina lui de arta decorativa 
Imagini pentru darwingImagini pentru pokemon


Imagini pentru pokemon rariImagini pentru lanterna verde
alan a spus ai 200 de urmaritori nu sunt multi zecari ia spus acuma sunt 250 si nu doar la arta sunt mai bun decat tine ieri megahertz sa clonat si era trei megahertz  apoi sa combinat intrun megahertz mai puternic 
Imagini pentru mighty med megahertz
alan ia raspuns eu ieri  am invins  un paiangene urias  
Imagini pentru paianjen urias imediat ce sa ajunca la domain si sa ai manance pe toti  fani benzilor desenate zecari lea spus alan avem o simulare 3d alor toti infractorilor din philadelfia e exact cum am salva lumea in realitate dar defapt infractori sunt doar roboti si toti restul sunt holograme alan a fost de acord sa se intreaca cu el la simularea 3d sa vada cine invinge mai multi infractori zecari a gastigat  si a dat o petrecere in cinstea premiului lui  ca alan ia dat pentru ca a piertut figurina lui cu the crusher si cea cu blue tornado cea cu neo cortex si cea cu solar flame  dar alan nu a fost invitat la petrecere a asteptat la intrere la domain pentru ca nu putea citi benzi desenate pentru ca magazinu era inchis  dar aparatu one furiu a lui zacari  a ateriza din gresala  in rucsacul lui alan si a aflat ca banca era jefuita de megahertz si acoliti s-ai fantoma dar zecari avea un aparat de rezerva one furiu  zecari stia ca banca era jefuita dar daca ar fi plecat de la petrecere ar fi pierdut toata distractiaalan sa dus s-al opreasca pe megahertz si fantomele alan sa transformat in gepard si aalergat pana la banca philadelpia alan a zis nu misca megahertz sau ma transform in tipar si te electrocutez megahertz sa speriat si a fugit cu bani si fantomele si au folosit magia si l-au inchis pe alan intru camp de forta magic avea gauri foarte mici alan nu incapea pe acolo dar a incaput dupa ce sa transformat in furnica 
Imagini pentru furnica

alan a iesit din campul de fortza magic si la capturat pe megahertz si fantomele la aspirat in aspiratorul sau de fantome alan la dus pe megahertz in mayghty mex o inchisoare pentru cei mai periculosi infractori din galaxie  cei de la petrecere au aflat ca era o infractiune si zecari nu sa dus apoi zecari nu a mai fost nepotul preferat a lui horace alan la intrebat pe unchiu horace unchiule horace acum ca zacari nu mai e nepotul tau preferat acum eu sunt nepotul tau preferat horace a spus 
Imagini pentru mighty med horace


horace i-a  raspuns  lui alan desigur ca nu acuma franto e nepotul meu preferat 
SFARTIT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu